Gästbloggare - Michaela

Hej jag heter Michaela Nilsson och har fått turen att gästblogga här !
Jag är 15 år och driver bloggen Brilliant.
Jag är en halvgalen tjej som just nu har 1 häst och 3 kaniner . Mina största intressen är Häst & Foto
Min häst heter Mr Niceguy, kallas Mister eller "nisse" .  Han är en liten häst med massa personlighet och en del att säga till om ;-)
Vi håller mesta dels på med trickträning/NH och western.
Anledning till att jag håller på med trickträning och NH är för att jag är noga med att ha en grund hantering hos hästen med respekt imellan ryttare och häst.  Att kunna läsa hästens kroppskråk tycker jag har en stor betydelse om man ska hålla med hästar, det hjälper än att hålla en grundlig kontakt och kan även vara till stor nytta under ridpass.
Blev ett ganska kort inlägg men jag kan verkligen inte komma på något vettigt att skriva om..
.
Michaela Nilsson
http://brilliant.blogg.se


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0