TÄVLINGEN!

Har glömt att skriva om gårdagens tävling!
Hoppade en LD bara, vi har inte hoppat på ett tag.
Det gick så sjukt bra, är såååå nöjd över lillkillen!
.
.
Framridningen: På framridningen var han väldigt stressad över att Thelma var på en annan plats, så han hoppade runt, gnäggade och lekte hingst.
När jag jobbat honom ett tag, tänkte han inte på det så mycket mer, utan arbetade på istället!
Första hoppet var han sjukt taggad, haha!
Sen var han lugnare, och hoppade finfint.
.
.
På banan: Travade runt hindrena lite i början, sen fick jag startsignal.
Gasade första långsidan, så han kom igång lite, sen styrde jag mot första hindret.
Han kom väldigt nära vissa hinder, men han är unghäst, och har lite svårt att bedömma avstånden till hinder.
Annars gick det jättebra!
Vi tog oss runt banan felfritt!
.
.
När vi skulle lasta, gick mitt knä ur led, och fastnade, fick knappt tillbaka det, ush!
Förutom det, var dagen lyckad!

Postat av: Melina

Fin blogg! :D

2012-04-08 @ 11:15:15
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0