1 Januari 2012!

Helt sjukt att det är nytt år nu?!
Jag är iaf supertaggad tills alla tävlingar börjar, känns som det kommer bli ett bra år med Sigge och Loke!
Loke ska jag ju inte tävla förstås, men ska iaf börja hoppa lite smått.
.
Hästarna fick iallafall vila idag, för jag kom hem nyss, o det vart mörkt nu.
Imorgon blir det en mysig runda i skogen med Sigge, och sen rider jag Loke en runda också!
På tisdag ska jag ner till Ängaskog för att rida med Cajsa, kul!
Ha det bra allihopa, o ha en bra fortsättning på detta året!

Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har! Delta gärna i min undersökning/tävling på www.aqipage.blogg.se



Hare gött! :D

2012-01-04 @ 01:15:42
URL: http://aqipage.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0