Tävling!

Är just nu på JFK!
Har ju tävlat här idag.
Det började med att vi tog ut honom för tidigt, så han tröttade ut sej själv fysiskt, o va väldigt trött i huvudet, så han orkade inget.
Vi satte in honom, så fick han stå o äta o ta det lugnt o så!
När vi väl skulle ta ut honom så var han lite stressad o så, men det blev bättre när vi kom till framridningen, fast han var fortfarande trött.
Hoppade några skutt, sen fick det räcka!
Sen var det ju in på banan också.. han var jätteduktig!
Bara jag som gjorde några småfel, kom jättefel på sexan, så det blev ett stopp, o sen glömde jag åttan, de hade tydligen lagt till ett hinder i avd. B , vilket jag inte visste om.
Så vi blev uteslutna, men jag är nöjd över lillkillen, som inte är van vid att komma ut med MASSA andra hästar o så!



Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0