Fullspäckad dag igår!

Som rubriken säger, hade jag väldigt fullt schema igår.
Ungefär vid ett, så tog jag in Loke, för jag skulle rida ut en sväng på honom, det gick jättebra och han skötte sej galant!
Red bara en liten sväng, med skritt, trav och galopp. (han är inte riden så mycket, o är inte den lättaste att hålla igång)
Men nuså, jättenöjd med honom! ♥

Sen in med honom o ge lucern, sen ta in nästa häst, Sigge!
Red samma sväng med honom, han lufsade på som vanligt o va jättefin!
Sen tog jag in honom o mös lite, sen släppte jag ut honom, o tog in Thelma istället!

Henne red jag en lite längre runda, hon var jättefin i formen, och lyssnade jättebra, lite pigg bara.
Hon var jättefin i traven, lugn trav o så, men sen när jag väl galopperat ville hon bara framåt, heheh!
Men ah, det gick bra iaf!


En söt bild på mej och Sigge! ♥

Postat av: emma

vad fina!

2011-10-29 @ 22:39:05
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0