Nu äntligen!

haha, har lovat de här bilderna jättelänge nu, men de har aldrig blivit av.. men här har ni, äntlligen!
.
.
Lootta och Lina, så söta!
Lina <3
Lotta <3
Sen gick vi in i skogen och fotade lite!
I skogen finns ett stort vält träd, med jättefin mossa på, där fotade jag dom lite också.
sen hade vi även en bänk o skogen, tänkte ta massa fina bilder där, så blev det tyvärr inte.. sekunden efter jag tog detta kortet, kollade jag ner i kameran, o vips, som en raket, for Lotta iväg, hon ville inte vara med mer, haha!
Så jag och Lina fortsatte själva!
Avslutar med en failbild, haha så söt är hon! xD
Sen var Charlie med också, och jag fotade pållisarna också, de kommer upp snart!

Postat av: Frida

Vilka söta bilder! =) Haha, Lina ser helt tokig ut på den nedersta bilden! =)

Kram

2011-11-11 @ 08:39:45
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0