Loke ♥

Här kommer två bilder sen igår, hope u like it :)
(internetet krånglar, så det kommer fler imon.)
.
.
Innan jag red så tränade vi lite buga, superduktig va han!
Min bebis! <3
Bästa mammi var med och knäppte MASSA bilder, tack! <3

Postat av: Frida

Oj, vad duktig han är!!! =) Imponerad!!!! Trodde inte att han hade sådan talang. Du kanske ska få träna detta med Lillen också. Gick ju inte så bra för honom o mig när vi tränade detta. Jag fick ju sluta efter att han böjde in huvudet mellan frambenen o sen la sin tyngd på nacken. Knak!! Aj aj!

Kram

2011-11-22 @ 09:12:38
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com
Postat av: nattamatei

kan du inte förklara hur du gör osv :)

2011-11-22 @ 23:42:54

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0