Sigge- 3 december

Red dressyr på fältet idag, det gick så himla bra!
Började bra redan från början, i stallet, han stog jättelugnt och väntade när jag borstade honom osv.
( Han brukar vara överallt, "anfall" mej, o veva med frambenen och så.. )
Men idag, så bra va han!
Sen red jag ut själv en liten sväng o vände när det gick som bäst, vi både skrittade på långa tyglar och travade samlat. ( Under en låååång tid har jag knappt kommit från stallet själv med Sigge, han har stegrat o jag vet inte vad för att slippa gå. ) Då kanske ni förstår att jag var överlycklig när vi skrittade på långa tyglar och hade det supermysigt!
Sen red jag somsagt jag på ett fält, red på Elins pelham-bett idag också, han var superduktig!
Skrittade och travade bara, det blir bäst så, han är väldigt jobbig i galoppen, så jag har börjat arbeta från grunden, med endast skritt och trav.
O det gick hur bra som helst, ska försöka få med nån att fota oss nån dag!
.
.
Min fina <3
Red Loke också, men det kommer ett inlägg om det senare!

Postat av: Anonym

var inte loke skadad ;o

2011-12-03 @ 18:06:49

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0