Dåligt bloggande..

Men jag kan faktiskt skylla på att jg har vart sjuk i över en vecka nu, inte kul alls..
Inte kul att blogga osv när jag inte kunnat rida o så, eller jag red ju Sigge en dag, men det blev bara sämre >.<
Idag kände jag mej lite bättre, så jag och mamma åkte in för att köpa skor o lite!
Hittade ett par snygga vinterskor till mej, ett bett till Sigge, sen köpte vi ett gulligt täcke till Lina.
O jag hoppas VERKLIGEN att jag blir såpass frisk så jag kan träna på onsdag!!


Postat av: Julia Persson

Jättefin blogg!

Försök bara att variera bloggandet o inläggen lite mer!!

Annars superfin, och bra update!:D



Hare!

//Julia @morgondagensstjarnor.blogg.se

2011-12-12 @ 17:42:30
URL: http://morgondagensstjarnor.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0