Sigge- 3 mars <3

Åkte till Bratteborg idag för att rida Sigge!
Två veckor sen sist, har saknat honom!
Åkte dit vid 1 ungefär, tog in honom, stog och borsta o mös ett tag.
Sen var det träning, blev helt slut efter, men en himla massa blåsor på fingrarna också, ush :( .
Men iaf, träningen gick sjukt bra!
Kände verkligen vilken skillnad det har blivit på honom.
Tror det har vart bra att inte ridit honom på ett tag, för såhär bra har det inte gått, o nu "visste" jag inte hur jag skulle rida honom.
Jag fick hålla igång honom hela tiden, driva, osv, shit va trött jag var, men det gav restultat!
Vi hoppade några skutt också, det gick kanon!
Duktiga, bästa ponnyn <3
.
.
Min fina vän <3

Postat av: Kajsa

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



Tävla om ett presentkort på Runns.se eller Erikasgarderob.se

hade betytt GULD om DU var med!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-ett-presentkort-pa-erikasgarderobse.html

2012-03-04 @ 21:14:42
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0