Loke- 3 mars ♥

Loke blev både riden och körd idag!
Klockan 11 red jag ut en liten sväng, hann inte rida så långt, eftersom jag skulle rida Sigge vid 1.
Han var såååå fjantig, hittade saker överallt att vara rädd för, haha!
Gick förbi en traktor, o nån som högg ved, det lät väldigt mycket, trodde han skulle bli livrädd, men vad gör han?
Jo, han går ko-lugnt förbi, som om ingenting har hänt?!
Sen lite efter det, kommer det ett hus, där en man håller på med ved (Loke är ganska rädd för vissa människor han inte sett) , vi kom inte förbi..
Det gick verkligen inte, han backade, kickade, ja, gjorde allt för att inte gå förbi.
Blev småirriterad, bestämde att gå några steg, sen vände vi.
.
.
Körningen: Förtsa kör-turen iår!
Skitmysigt var det, blev en liten runda, eftersom det var ett tag sen.
Han var superduktig, söthästen!
Jag tog lite bilder på honom o de andra hästarna innan jag red, det kommer kanske upp senare, om jag orkar.


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0