Härlig vår-tur!

Eftersom det var så hiiiimla fint väder ute idag, passade jag på att rida en lång barbacka-tur på Loke!
Det var jättehärligt!, bara han och jag.
Han var lite bråkig i början, men vi har precis börjat rida ut själva, han tycker inte riktigt om att vara själv, men det går bra efter en stund.
Trillade av en gång också, haha!
Inte lätt att sitta kvar när han göra sina bananböjningar, haha
Han vart sååå pigg hemåt, så fort jag kortade tyglarna, o tänkte trava, *wroooom* iväg, i full galopp, haha söten!
Tränade lite buga och ett nytt trick vi håller på med, som kommer upp nån dag också, han är jätteduktig!
Mamma knäppte några bilder, dom kommer troligen upp imon.
Det blir vila imon och på lördag, eftersom jag åker till Göteborg på lördag, GHS, med Cajsa, taggar gärnet!!



Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0