GHS 2012!

Var ju somsagt i Göteborg i lördags hela dagen, för att kolla på Göteborgs horse show!
Det var huuuur kul som helst, längtar redan till nästa år, hihi.
Gick upp kl. 5-6 ungefär, bussen gick kl. 7.
Runt 9- halv 10 var vi framme i vid Scandinavium i Göteborg.
När vi väl hittat våra platser, så väntade vi spända på att allt skulle börja!
Allt började med YOUNG RIDERS, kvalet!
Sedan var det GP-ponnyn, det är det ett av de roligaste där!
Sen gick vi till mässan, så vi missade nån dans med häst eller vad det nu var, haha.
Såg bara slutet av det, riktigt coolt.
Sen var det bla. Gymkhana, internationell hoppning, dressyr osv!
Juste, det var hund-agility också, shit va fränt det var, så himla snabba, helt sjukt!
Det var ju såklart mässan också!
Efter mycket velande fram o tillbaka, köpte jag ett schabrak och benlindor!
Sigge kommer blii jättefin i allt, o min kompis ska fota oss när han kommer hem om nån vecka!
.
Detta köpte jag!
image description
Under mässan såg vi också Rolf Göran Bengtsson prova kläder, haha!
Vi stalka honom somfan, tog massa smygfoton, o ville självklart ha en autograf, han måste känt sej uttittat stackarn.
När vi stått där ett tag o väntat, gick han bara (?)
Han sa att han skulle komma tillbaka "snart", men vi fick vänta mer än en timme på honom, men det var helt klart värd det!
Lite ont i rumpan bara, efter suttit där utanför ett tag.
.
Jag och Roffe, snacka om att jag var helnöjd, haha!
image description
Sen träffade vi även några andra roliga personer, bla. Patrik Kittel, skön person!
Och Lisen Bratt-Fredricsson!
.
Patrik!
image description


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0