B L O P P I S

Har somsagt rensat Sigges saker, och hittade lite som jag ska sälja!
Ska kunna skicka det flesta, o köparen står för frakt isf, om man har möjlighet kan man åka till Jönköping eller Gränna för att hämta det!
Allting kommer självklart tvättas/ putsas innan jag skickar iväg det.
Är du intresserad kommenterar du här, eller så kan du också maila mej ( [email protected] ) .
.
.
Kan börja med detta fleece-ländtäcket!
Ljusblått med mörkblåa detaljer.
Strl cob, använt några få gånger.
50 kr + frakt
.
.
.
Dressyr-schabrak strl pony.
Användes några gånger när Sigge var tre, alltså inte mycket använt.
30 kr + frakt
.
.
.
Ett svart vanligt träns med engelsk nosgrimma + svart förbygel.
Båda är "blingade" med guld.
Kostar 50 kronor var för sej, 100 kronor för båda. + frakt
( kan fixa en bättre bild om det finns intresse )
.
.
Allt på bilden nedanför är tillsalu, dvs det blåa tränset, blåa benskydd och schabraket.
Tränset är använt ett fåtal gånger, o det är strl cob.
det vill jag ha 500 kr + frakt för, men kan tänka mej att gå ner lite i pris.
Benskydden kostar 50 kr. + frakt
De är strl cob.
Schabrabraket är strl cob.
50 kr + frakt.
Allting kan köpas tillsammans för 550!
.
Tränset o schabraket :
Bild på allting!
Man ser iaf benskydden lite, men somsagt , bättre bild kan fixas!
Så, det var allt!
Hoppas det finns nåt ni gillar :)

Postat av: Paulina

Jag tror att jag vill ha det mörkblå shabraket och det ljusblå shabraket, men har inte riktigt bestämt mig än

2011-12-02 @ 18:54:40
URL: http://paulinaalennartsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Är helt såld på det blåa tränset, skulle nog kunna tänka på det lite, men det var någon mer som ville ha det va? eller har hon bestämt sig?

2011-12-02 @ 19:20:39
Postat av: Hanna

finns det blåa ländtäcket kvar? :)

2011-12-02 @ 19:29:57
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag är väldigt intresserad utav dressyrschabraket! :D

mejla mej gärna! :D

2011-12-02 @ 21:55:32
URL: http://equa@DV
Postat av: Ebba

Jag är intresserad av länktäcket + de båda schabraken!



Hobbyfotograf@DV

2011-12-02 @ 22:02:45
Postat av: Ebba G

Hej, det mörkblå schabraket du har på bild när du rider vill jag gärna köpa, men det va någon annan som ville det eller ? ;)

2011-12-03 @ 08:32:05
URL: http://ebbagranander.blogg.se/

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0