Lillen o Sigge- 17 oktober

Red två hästar igår!
Först red jag min mosters häst Lillen lite i hagen.
Det gick jättebra!
Skrittade och travade mest, eftersom det inte är helt torrt i hagen o så.
Han var jättefin i traven o lyssnade bra, var dock lite busig också, så söt!
Travade över lite kavaletti också, det gick kanon, han visste inte att det gick lyfta på benen först, men sen så!
.
.
Bild från i somras! ♥
Sen red jag Sigge lite senare, i hagen också.
Blev lite dressyr o så, skritt o trav bara.
Han var så hiiiimla fin!
Gick hur fint som helst, o lyssnade jättebra till skänklarna.
Sen tog jag in honom o mös, så fick han äta inne, mys! ♥
.
Älskar denna bilden på oss två, underbar! ♥
Snart kommer även bilderna som jag fotade på våra två taxar och vår katt Charlie!


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0