SVAR PÅ KOMMENTAR!

Julia skrev:
hej!
Har du någonsin fått en period där du inte vill rida och blivit rädd?
För det har jag & jag vet inte riktigt vad man ska göra för att komma igång igen ...
.
.
Svar: Hej Julia!
Nej, inte direkt blivit rädd, mer att jag tappade självförtroendet, ett tag funkade INGENTING.
Tappade allt, tyckte jag red jättedåligt, och att jag inte passade tillsammans med Sigge, att jag var förstor osv..
Detta var för inte så länge sen, men nu är allt mycket bättre!
Eller, nån träning ibland kan jag och Sigge helt tappa varandra, inget funkar osv, men jag slutar inte för det, jag gör det bästa av saken, och kämpar!
Tillbaka till dej, som frida kommenterade nedanför dej, skrev hon att du kunde mysa med hästen, gå promenader osv.
GÖR DET!
Bara va, tills du känner att du vågar rida igen.
Man behöver inte alltid rida, man kan somsagt gå promenader, göra ledarövningar, bara stå o borsta på din häst o så!
Gör det i din egen takt, så ska du se att det kommer tillbaka! ♥


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0