Loke <3

Hade tänkt att rida både Loke och Sigge, men jag hann bara rida Loke, för jag skulle iväg, tar Sigge imon istället!
Men iaf, ryktade Loke, han stog lös i gången och va allmänt söt o ville mysa hela tiden.
Sen blev jag jätteglad, för jag hittade en jättefin nosgrimma med pannband o allt, som passade Loke jättebra!
Sen tog jag ut honom innan jag skulle rida, och tränade lite buga, han var superduktig!
Behöver bara ta upp benet, och hjälpa han lite bara, så stog han kvar tills jag lät honom gå upp.
Sen red jag en liten runda, och mamma gick med, jättemysigt! <3


Postat av: Mathilda Isaksson ;-)

Idaaa, din blogg är BÄÄÄÄÄÄÄST!

iloveit!

Haha, kollar igenom allting runt tre gånger^^

Kommer det nån onödig kommentar , skit i det och lyssna på va jag säger!

Sluta inte skriva om det du skriver om!

Skulle även vara kul med nån videoblogg nån gång? :)

Aja

2011-11-24 @ 20:23:18
Postat av: Mathilda som är osocial och glömmer smilisar och hjärtan!

:)<3

2011-11-24 @ 20:25:25

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0