Kommentarer.

Frida ([email protected]) om Loke ♥:
Oj, vad duktig han är!!! =) Imponerad!!!! Trodde inte att han hade sådan talang. Du kanske ska få träna detta med Lillen också. Gick ju inte så bra för honom o mig när vi tränade detta. Jag fick ju sluta efter att han böjde in huvudet mellan frambenen o sen la sin tyngd på nacken. Knak!! Aj aj! 
Kram
Svar: Ja, visst är han!
Trodde inte han skulle vågat detta men har är hur duktig som helst! :)
Ja, jag kan ju testa! haha jo jag vet, inte så bra att han gör så ju!
Kram
julia om En bild sen jag tränade loke sist!:
åh !så söt helt underbar häst , rider du honom också? :)<3
Ja, helt underbar är han verkligen!
Yes, jag rider honom! :)


Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0