kärlek till anonyma kommentarer! :DDD

Anonym om Sigge- 19 november:
Tycker du går lite väl fort fram med din häst.. han är trots allt bara fem år och du verkar hoppa väldigt mycket med honom.
Svar: Hahaaha, jättekul att du tar dej tid att kommentera massa onödigt! :D
Och nej, det tycker jag inte alls, han tycker det är skitkul att hoppa, o jag hoppar inte alls ofta, tränar en gång  varannan vecka hoppning, sen rider jag ut mycket.
Och sen händer det att vi åker till en ridbana och rider lite, och hoppar småhinder.
Om du syftade på att vi hoppade 1.25, så har vi gjort det 2 gånger, TVÅ!
Är det att gå för fort fram? ;)

Postat av: anonymanonymanonym

tränar du inte dressyr någon gång? :-O

verkar som du inte rider dressyr alls utan bara ut och hoppar? eller?

2011-11-21 @ 09:14:02
Postat av: Frida

Nu vill jag svara anonym som kommenterat här före mig:

För det första undrar jag varför du kommenterar som anonym? Skriv under med ditt namn så kan du ju faktiskt få ett ordentligt svar! Är svårt att ta någon på allvar som inte vågar stå för sina åsikter.

En fråga till: kan man inte träna ute o skogen också? Jag tränar ofta dressyr o lydnad i skogen. Det går lika bra som innanför ett staket. Det är tom svårare i skogen! Sen för att svara på din fråga till Ida (hoppas att det är ok Ida att jag svarar åt dig?) Hon tränar mkt mer dressyr o lydnad än hoppning, annars skulle det inte funkat alls så bra med Sigge som det gör. /Idas moster Frida



2011-11-21 @ 09:41:07
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0