Bytte häst!

Jag och min syster bytte häst på träningen igår, så jag hade Thelma!
Det gick sååå sjukt bra!!
Först red vi på en volt, o mjukade upp våra hästar o så, jättefin va hon, lite pigg i traven bara.
Sen travhoppade vi en 5-studs några gånger, det gick bra, hon va lite seg de första gångerna, sen var hon pigg!
Sen hoppade vi även ett kryss, med lång o kort avsats, skitbra gick det, vi hoppade det på en volt sen med, jätteduktig är hon.
Min syster red Sigge, han är ju unghäst, o inte så lätt om man inte känner honom så väl, o har korta ben, så det var lite segt för dom i början, men sen såg det jättefint ut!


Postat av: Frida

Det kan säkert va en bra idé att byta hästar ibland. Kul att det gick bra för er. =)

Kram

2011-11-18 @ 07:53:00
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0