Julklappshoppning!

Har inte hunnit skriva om "tävlingen" som var söndags!
Hoppas jag får några bilder av Emma, så får ni veta hur jag och Sigge såg ut :)
Jag red barbacka, haha, så smidig var jag!
Sen har jag haft lunginflammation också, så jag var helt slut efter tävlingen, kunde knappt andas.
Men iaf, tävlingen:
Framridningen kändes han helt okej till en början, var väldigt mjuk osv.
Sen började några hästar dampa, då ville Sigge härmas, haha!
Så jag flög av, men gjorde en snygg acrobatisk (?) landning.
Väl inne på banan så var det 3 hästar inne samtidigt, som skulle hoppa fram (eftersom det var för halt att hoppa fram ute. ) .
Tog 2 skutt, som kändes bra, sen fick vi stå i ett hörn och vänta på vår tur.
Till slut var det vår tur, det gick faktiskt helt okej!
Han hade framåtbjudning, och hoppade glatt över.
Det slutade på 4 fel, han stannade på ett hinder med hö under, hoppa över mat var väldigt konstigt tyckte han, söten!
Tror att Emma tog nån bild på oss, ska se om hon kan skicka dom till mej :)

Postat av: Anonym

Man fattar inte vad du skriver hehe? Men tävlade du barbacka , eller va? :)

2011-12-21 @ 14:00:33
Postat av: Anonym

varför tävla du barbacka?

2011-12-22 @ 18:33:05

Lämna en kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0